Wednesday, March 4, 2009

~dulu & kini~

i want to talk bout 'dulu & kini' of me...

ini cerita benar...

x da satu penipuan pun~

firstly..

DULU...

dulu aku bekerja..

aku bekerja sbagai promoter part time

kat THE STORE..

aku mmg rajin..

evryday i came 2 work early..

dalam 2 bulan aku bekerja,

sekali je aku lmbt..

iaitu pada hari terakhir aku bkerja..

aku seronok bekerja di sana..

got new fren!!

plg penting..

aku dpt 2 org kawan berbangsa cina..

ah hui n erica..

mereka begitu baek..

tp erica hanya bekrje selama sebulan..

bcoz her mum x bagi!

hahaha

pity u erica...

then aku dpt gaji..

bnyk?

x da la ciput je...

tp ok la..

part time je pun..

pastu..

aku ad kwn2 yg menghiburkan hati kat THE STORE..

mereke terdiri daripada

SAPIK,CEPEP,EDDY,AFIQ,IJAM

mereke ad yg kelakar,baik hati..

cool,penenang n mulut cib*i!

hahaha..

yg mlut cib*i 2 ialah IJAM!

ad ke patut..

aku suro bg idea nk mntk cuti..

die bg idea ni..

"ala ko ckp je"

"hey,ahad ni sy nk cuti"

"mak saya mati"

hahaha..

x ke cib*i mulut die?

hahha

tapi aku ok jep..

membe2 kn...

konklusi nye...

mereke superb!

KINI..

aku dah berhenti kerje..

aku tidak lg bergelar makhluk THE STORE..

hahaha

tp nk wat cmne..

kontrak hbis..

tp aku da ckp kat kak melati..

kalu ad tender kosong..

call je aku..

aku nk..

die kate ok..

pas2 aku dah jrg brjmpe dgn kwn2 aku..

isk3

sedih!!

ye la aku dok umah..

x kn hri2 nk dtg THE STORE 2 semate2 nk lepak..

so kdg2 je la jmpe..

x pe kwn,aku ingt korang~

gaji?

x smpai sebulan aku dpt gji..

da hbs 1/2 drpd gaji aku..

korang jgn tnye kmane gji aku pg..

hnye .chentahati. aku je layak bertanye..

hehehe..

syg sorry!

off budget!

then ah hui n erica..

bile da x da keje..

x jmpe la diorg ag..

isk2

miss u la ah hui n erica..

n this is good news to my .chentahati. ..

sbb aku da x keje..

so i cant spend more time on u baby!!

happy tak??

dan kini aku sedang berusaha untuk memiliki

lesen kerete n moto..

hahaha..

thats all 4 today..

aku akn bergiat aktif semula dlm bidang internet2 ni~

hahaha~~

bubbye!!!







7 expertio commentolisms:

The Blogwalker said...

ow.
now on lesening lar ni.
chaiyok2 for lesen2 ituh

Ainn said...

"so i can spent more time on you baby!"

ape btul ke ape aku bc nie? :D

MR KOPOK☻ said...

betul la ape yg x btul plak!!

Mira said...

tulisan bole tak jangan besa2.
grr.
pening la bace.
grrrr...

cLouD_R-waN said...

" barang siapa yang tak bayar hutang padahal die berkemampuan untuk membayarnye, maka akan die (org yg berhutang) mandul seumur hidup. "

-Hamka

MR KOPOK☻ said...

sial kamu!

doakan yg bukan2!!!

Footprints of Erica said...

wer??? i got my P licence already!! haha.. yea, long time din see u, looking forward to meet u again! good luck in your coming studies!!! btw, where are u going to study?