Wednesday, December 24, 2008

bestfriend...

aku pernah mempunyainye...

satu ketika dulu...

time 2 aku dlm skola rndah..

aku ni ad 3 org kwn baek..

1 laki 2 pompuan...

bg aku diorg la kwn baek aku..

tp bg diorg aku x tau la..

aku slalu kejar pencapaian diorg..

diorg ni pndai2..

aku x mcm diorg..

aku 2sen pon ngan diorg..

stiap kali 2sen..

aku msti tngu dpn umah teacher aku..

tnggu diorg la..

time blaja diorg tnjukkn kat aku jgk..

aku hargai e2 sume kawan!!

time balik..

kteorg lpak kjap..

kt dpn umah teacher la..

dlm 5-10 mnt..

then balik..

owh..

lpe nk ckp...

kwn aku yg laki 2 nmenye A(bkn nme sbnr)

yg pompuan R(bkn nme sbnr) n S(juga bkn nme sbnr)..

rmah S & A ni dkt2...

so time blik aku anta diorg dlu..

then tnggl aku n R jep...

then aku kdg2 anta si R blik..

sbb die pompuan..

jln gelap...

so antakan la...

aku bhgia sngt time aku ad kwn baek..

tp smpai skrg aku x tau aku ni sape kt diorg..

sbb..

ble jmpe..

aku dah x rse diorg mesra ngan aku..

cm laen la..

cam aku ni org asing..

aku bkn la hrpkn lbh2..

aku hrpkn korg x lupa sape

FADZLY IZZUDIN BIN OTHMAN..

2 je..

tp x pe..

aku hrp diorg happy je...

aku okay disini...

wahai,

SAHABAT..



di sudut hati kecilku..aku tetap sayang korang smpai bile2...

4 expertio commentolisms:

Masturah Abd said...

erm,
sedih plak cter ko nie..
seriously sedih!!
but yg penting ko xlupe dowg yg byk tolg ko dulu..
"kawan biar seribu,b'cinte biar 1"
=]

The Blogwalker said...

stuju2,
btul kte mas,
trase terharu gler bace,
tp
itular khidupan,
msti ade pahit n manis n masin n all tht,

eyt,
knal ak lgi?

fee. said...

me?
one of ur old fren.

fee. said...
This comment has been removed by the author.